Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравлична рейка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с хидравлична рейка

    Здравейте,колеги.За първи път пиша в форума.Имам Алфа 145 1.4т.s.16v.98'. Проблем с хид.рейка първо имах теч от маркуча за високото налягане (скобата по точно)постоянно си доливам масло.В един момент спря теча от там смених маркуча с оригинален сега ми тече от маншона на рейката и се появи тропане като завъртя волна леко в едната посока и като го върна обратно се чува като тропане това е когато е на място и при ниска скорост.Явно трябва да сменя рейката незнам подлежи на ремонт или да търся втора ръка.И въпроса ми освен Алфа146 може ли да стане от друга кола.Благодаря предварително

  • #2
    Първоначално публикувано от styopata79 Покажи съобщение
    Здравейте,колеги.За първи път пиша в форума.Имам Алфа 145 1.4т.s.16v.98'. Проблем с хид.рейка първо имах теч от маркуча за високото налягане (скобата по точно)постоянно си доливам масло.В един момент спря теча от там смених маркуча с оригинален сега ми тече от маншона на рейката и се появи тропане като завъртя волна леко в едната посока и като го върна обратно се чува като тропане това е когато е на място и при ниска скорост.Явно трябва да сменя рейката незнам подлежи на ремонт или да търся втора ръка.И въпроса ми освен Алфа146 може ли да стане от друга кола.Благодаря предварително
    Става и ремонт и втора употреба, аз лично никога не сменям рейка щото трудът е доста, а "новата стара" рейка може пак да тече Лично за мен ремонт е по-добре. Рейката е една и съща на 145, 146, 155 и не всички GTV/Spider ..
    пп по всяка вероятност става и от Типо, Фиат Купе и Ланча Делта, ама най-добре сравняване на място
    Last edited by code; d.m.y г., 16:03.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Не са съвсем еднакви. На 145/6 QV/ti, JTD слагат "къса" рейка. При тях и накрайниците са различни. Т.е. на моста ще стане като захват, ама може да се наложи и още неща да се сменят покрай нея.
      Боксерът пък е съвсем различен.
      Най-добре е колегата да си търси от 145/6 1,4 или 1,6 ТС.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Не са съвсем еднакви. На 145/6 QV/ti, JTD слагат "къса" рейка. При тях и накрайниците са различни. Т.е. на моста ще стане като захват, ама може да се наложи и още неща да се сменят покрай нея.
        Боксерът пък е съвсем различен.
        Най-добре е колегата да си търси от 145/6 1,4 или 1,6 ТС.
        По тоя повод ТИ-то и КуВето завиват като тролей на Руски паметник. радиусът в завой е като на КамАз
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
          По тоя повод ТИ-то и КуВето завиват като тролей на Руски паметник. радиусът в завой е като на КамАз
          И жтд-то, и жтд-то!
          Alfa Romeo 145 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Има един семеринг за високо налягане и от там тече, като гледам моят семеринг може да се смени и без да се сваля рейката. Говоря за дясната част. Беше ми скъсан маншона и стержена беше ръждясал, затова си купих рейка да ми се намира, когато моята текне и междувременно я разучих
            Click image for larger version

Name:	DSC00472.jpg
Views:	1
Size:	99.2 Килобайта
ID:	2326333
            Click image for larger version

Name:	DSC01589.jpg
Views:	1
Size:	98.5 Килобайта
ID:	2326334
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:54.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              като гледам моята рейка може да се смени и без да се сваля рейката.
              [ATTACH]111196[/ATTACH]
              [ATTACH]111197[/ATTACH]
              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

              Comment


              • #8
                Моят семеринг може да се смени без да се сваля рейката
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  123

                  Благодаря на всички за бързия отговор.А аз се извинявам за късния отговор от мен.Между другото намерих рейка от София за цена от 70лв.Която не е свалена от колата поне е с маслото няма да има увредени семеринги и О-прастени, което пак не е гаранция.

                  Comment

                  Working...
                  X